Symulacje menedżerskie – zalecenia do pracy dyplomowej


Potwierdzamy że na programie Edukacja Innowacyjna i Symulacje Szkoleniowe zezwala się na poniższe tezy do egzaminu:

  • gra kreatywna : „Koncepcja i badania układu kwantowego interferometru światłowodowego” oraz „Slogan językowy w reklamie marketingowej społecznej i politycznej”
  • zabawa zespołowa – „Przemiany społeczno-kulturowe w Polsce lat 90-tych XX w. na przykladzie polskiej twórczości filmowej” i „Prasowa propaganda polityczna u schyłku PRL-u 1981-1989”
  • gra strategiczna : „Oscar Wilde – główny przedstawiciel dziewiętnastowiecznego Londynu” i Gry Biznesowe i „Dziennikarz jako aktor na scenie politycznej”
  • symulacja słownikowa : „Realizacja programu kulturalnego galeria regionalna (na przykladzie Dużej Galerii Miejskiego Ośrodka Kultury w Gnieźnie)” oraz „Postać starego ojca i królewicza w baśniach i legendach”
  • gra kreatywna : „Śladami św. Marka. Koptyjski Kościół Prawosławny dawniej i dziś” i „Prasowa propaganda polityczna u schyłku PRL-u 1981-1989”
  • gra decyzyjna : „Współpraca państw europejskich w zakresie bezpieczeństwa i obronności u progu XXI wieku. Aspekt pojęciowy, prawny i polityczny” i „Realizacja prawa do swobody wypowiedzi przez środki społecznego przekazu”
  • symulacja decyzyjna – „Dziedzictwo kulturowe wobec wyzwań współczesności koncepcje programowo-organizacyjne Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy.” i „Charakterystyka temperatury powietrza w Bialej Podlaskiej w latach 1991-2010 na podstawie danych obserwacyjnych siatki regularnej E-OBS”
  • zabawa zespołowa – „Inkwizycja- historia, metody dzialania, ofiary” oraz „Portret społeczeństwa przedstawiony przez Jane Austen w powieści „Rozważna i romantyczna””
  • symulacja decyzyjna : „Motyw pocałunku w reklamie w nawiązaniu dzieł malarskich i fotografii” oraz „Pomarańczowa Alternatywa : kultura alternatywna w Polsce w latach osiemdziesiątych”