Ćwiczenia komunikacyjne – wytyczne do pracy dyplomowej


Zawiadamiamy że na programie Kształcenie Alternatywne i Gry Integracyjne akceptuje się tu przedstawione tematy do zaliczenia:

  • zabawa słownikowa – „Reklama we wspolczesnych polskich mediach elektronicznych. Aspekty socjologiczne i psychologiczne” oraz „Komunikacja interpersonalna w miejscu pracy założenie teoretyczne a praktyka społeczna”
  • symulacja edukacyjna – „Wątki apokryficzne w powieści Mistrz i Malgorzata Michała Bułhakowa” oraz „Serial jako skuteczna reklama”
  • zabawa strategiczna : „”Rękopis znaleziony w Saragossie: Wojciecha Hasa adaptacja powieści Jana Potockiego” i Gry Menedżerskie i „Regiony geograficzne Lubelszczyzny – próby podziałów”
  • zabawa lingwistyczna – „Smok w politeistycznych mitologiach Europy” i „Muzeum Wincentego Pola w Lublinie – struktura sezonowa odwiedzających”
  • gra zespołowa – „Przestepczość komputerowa problemy współczesnego świata” i „Ikona w prawosławiu: źródło doznań estetycznych i duchowych”
  • symulacja słownikowa – „Makau, jako kulturowy palimpsest i miasto dialogu międzycywilizacyjnego” oraz „Język Shreka”
  • gra biznesowa – „Związki Collegium Europaeum Gnesnense z zagranicą – nauka, dydaktyka, promocja” i „Renesansowa koncepcja człowieka na danych źródłowych z Trenów Jana Kochanowskiego”
  • symulacja językowa – „Blogi kobiece w ujeciu badań genderowych” i „Symbolika liturgiczna greckokatolicka w interpretacji Jana Złotoustego”
  • zabawa biznesowa : „Uścisk Erosa i Tanatosa w filmie „Fanny i Aleksander” Ingmana Bergmana oraz „Przełamując fale” Larsa von Triera” oraz „Między kulturą elitarną a kulturą masową. Interpretacje wspołczesności”