Gry integracyjne – hipotezy do pracy zaliczeniowej


Ogłaszamy iż na studiach Trening Interpersonalny i Symulacje Doświadczalne akceptujemy nizej wymienione opracowania do egzaminu:

  • zabawa słownikowa – „Szlak Piastowski w internecie” i „Współczesne role kobiece kreowane w miesięcznikach „Poradnik Domowy” i „Twój Styl””
  • zabawa decyzyjna : „Atrakcyjność turystyczna Pojezierza Augustowskiego” oraz „Przejawy banalności zła w esejach Josifa Brodskiego”
  • symulacja słownikowa – „Świat Hitlera o najbliźszych współtowarzyszach Fűhrera” oraz Symulacje i „Czy seks sprzeda wszystko? Erotyzm w reklamie”
  • gra lingwistyczna – „Wpływ katastrofy smoleńskiej na stosunki polsko-rosyjskie” oraz „”Konklawe – wybory inne niż wszystkie”
  • zabawa komunikacyjna : „Konflikt macedońsko-grecki od starożytności po czasy najnowsze w świetle wydarzyń historycznych” oraz „Kurdowie jako przykład przebudzenia świadomści zbiorowej w walce o własną autonomię w xx wieku”
  • zabawa komunikacyjna – „Feminizm – pojęcie modne, czy znaczące?” oraz „Państwowa Straż Pożarna w Gnieźnie przeszłość i teraźniejszość, przyszłość”
  • zabawa zespołowa – „Rosja w świetle polskiej publicystyki prasowej przełomu XX i XXI wieku” oraz „Wizerunek kobiet Islamu”
  • gra decyzyjna – „Postać Superbohatera i jego wpływ na kulturowy wizerunek współczesnego mężczyzny” oraz „Facebook jako narzędzie marketingu społecznościowego firm”
  • symulacja zespołowa – „Kreowanie wizerunku firmy z zastosowaniem działań public relations, marketingu i reklamy” oraz „Zamek krzyżacki w Malborku. Historia a współczesna przestrzeń kulturowa”