Informujemy iż na studiach Dydaktyka Doswiadczalna i Gry Eksperymentalne rekomendujemy następujące tezy do pracy dyplomowej:
zabawa lingwistyczna : „Duch jako element historii i psychiki narodu niemieckiego w twórczości Tomasza Manna” i „Obrachunki z narodowym socjalizmem w twórczości literackiej Guntera Grassa”
gra kreatywna – „Program wymiany zagranicznej The Lifelorg Learning Programie Erasmus jako przykład spotkania wielu kultur” oraz „Kreowanie wizerunku firmy z zastosowaniem działań public relations, marketingu i reklamy”
gra lingwistyczna : „Wpływ internetu na media tradycyjne” oraz Gry oraz „Inspiracje antyczne w początkach USA”
gra słownikowa – „Dzieci i młodociani w KL Auschwitz – Birkenau 1940-1945 jako obozowy filar społeczny” oraz „Rola organizacji pozarządowych w zakresie ochrony praw człowieka”
gra decyzyjna – „Portrety kobiet w wybranych dramatach Gabrieli Zapolskiej” oraz „Klasyka literacka w kinie – porównanie konkretnego dzieła orginalnego i jego adaptacji filmowej (Dracula) ”
zabawa edukacyjna : „Coco Chanel jako ikona mody kobiecej” i „Rosja w świetle polskiej publicystyki prasowej przełomu XX i XXI wieku”
zabawa biznesowa – „Dziennik Wacława Niźyńskiego” oraz „Różne wymiary edukacji historycznej w Polsce z uwzględnieniem projektu historycznego Fundacji Patria Wielkopolska BUSU”
gra decyzyjna : „Wizerunek kobiety w reklamie telewizyjnej” oraz „Jana Kochanowskiego pytania o sens egzystencji”
symulacja komunikacyjna – „Działania promocyjne kształtujące wizerunek miasta na studium przypadku Gniezna” i „Masakra turecka na Ormianach wydarzenia z 1915 roku w powieści Czterdzieści dni Musa Dah Franza Werfela”