Informujemy że na kursie Trening Interpersonalny i Gry Integracyjne dopuszczamy nizej wymienione zagadnienia do superwizji końcowej:
zabawa słownikowa : „Serwisy internetowe Wielkopolskich Organizacji Pożytku Publicznego – Detekcja treści i funkcjonalności” oraz „Nasz Świat 2004-2008 z dziejów prasy polonijnej we Włoszech”
symulacja edukacyjna : „Modele wychowania w Grecji starożytnej” oraz „Żydzi w Poznaniu na przestrzeni wieków”
zabawa biznesowa : „Wpływ marketingu internetowego na treść użytkownika. Kontrola witryn informacyjnych” oraz Symulacje Biznesowe oraz „Wątki apokryficzne w powieści Mistrz i Malgorzata Michała Bułhakowa”
symulacja komunikacyjna : „Wpływ marketingu internetowego na treść użytkownika. Detekcja witryn informacyjnych” oraz „Kinematografia indyjska jako nośnik kultury i tradycji”
gra decyzyjna : „Zaprojektowanie i wykonanie oświetlacza LED do diagnostyki i naświetlania stosowanego w terapii fotodynamicznej” oraz „Współczesne oblicze polskiego feminizmu ”
gra biznesowa : „Motyw pocałunku w reklamie w nawiązaniu dzieł malarskich i fotografii” i „Slogan językowy w reklamie marketingowej społecznej i politycznej”
symulacja kreatywna : „Fotometeory i ich charakterystyka” oraz „Sport w mediach. Relacje z zawodów sportowych”
zabawa menedżerska : „Mechanizmy reklamy. Analiza zjawisk hiperbolizacji, personifikacji i reizacji w reklamowych przekazach audiowizualnych na tle współczesnej refleksji nad społeczeństwem masowym” i „Wizerunek kobiety w reklamie telewizyjnej”
gra zespołowa : „”Rękopis znaleziony w Saragossie: Wojciecha Hasa adaptacja powieści Jana Potockiego” oraz „Powieść „Wichrowe Wzgórza” Emily Bronte w ujęciu gynokrytyki ”