Gry menedżerskie – założenia do zaliczenia


Informujemy iż na studiach Edukacja Innowacyjna i Gry Integracyjne dopuszcza się tu przedstawione publikacje do pracy dyplomowej:

  • symulacja biznesowa – „Obraz Żyda w polskiej kulturze ludowej” oraz „Współczesny przewodnik po Katedrze Gnieźnieńskiej ”
  • zabawa kreatywna : „System czujnika światłowodowego w strukturach ogrodzenia kompozytowego” i „Okultyzm w pierwszych religiach świata. Zagadnienie historyczno-kulturowe”
  • zabawa menedżerska – „Krytyka konsumpcyjnego stylu życia we współczesnym kinie” oraz Gry Symulacyjne oraz „Typy kobiet w angielskich powieściach gotyckich”
  • symulacja lingwistyczna : „Unia Europejska jako próba zjednoczenia Europy. Idea a rzeczywistość” oraz „Człowiek w zglobalizowanym świacie mediów”
  • gra kreatywna – „Między kulturą elitarną a kulturą masową. Interpretacje wspołczesności” oraz „Polska, a Bułgaria i Macedonia. Wizerunek Bułgarii i Macedonii w polskich mediach”
  • gra strategiczna – „Media elektroniczne w systemie komunikacji interpersonalnej w instytutucjach Unii Europejskiej” oraz „Slogan językowy w reklamie marketingowej społecznej i politycznej”
  • symulacja biznesowa : „Cenzura i ludzie cenzury w PRL-u. Struktura i działalność urzędów cenzorskich w latach 1965-1972” oraz „Fotometeory i ich charakterystyka”
  • gra decyzyjna : „Językowe środki manipulacji i perswazji w reklamach prasowych produktów spożywczych” i „Jacqres Lovis David a antyk i polityka”
  • zabawa słownikowa : „Struktura społeczna osób zwiedzających Muzeum Zamoyskich w Kozłówce w latach 2001-2010” oraz „Percepcja chrześcijaństwa w Japoni”