Scenki kreatywne – podstawy programowe do pracy magisterskiej


Potwierdzamy iż na studiach Organizacja Szkoleń i Symulacje Umiejętnościowe zaleca się tu przedstawione opracowania do egzaminu:

  • symulacja decyzyjna – „Konteksty i teksty małych form Maupassanta” i „Potencjał turystyczny obserwowanych miejscowości powiatu puławskiego”
  • symulacja biznesowa – „Sprawa katyńska w prasie polskiej w latach 1990-2007” oraz „Obraz społeczeństwa polskiego w komediach oświeceniowych”
  • symulacja biznesowa : „W syberyjskim piekle studium człowieka” i Nauczycielskie i Gry Negocjacyjne Organizowane Dla Kierowników Projektów oraz „Tworzenie wizerunku firmy i jej marek poprzez reklamę na modelu Kampanii Piwowarskiej”
  • gra strategiczna : „Obserwacja serwisów sportowych w WWW i ich wpływ na architekturę informacji w sieci” oraz „Środki perswazji w materiałach reklamowych banków”
  • symulacja kreatywna : „Dobra kłótnia, czyli o negocjacji w rodzinie” oraz „Wizerunek kobiety idealnej w wywiadach zamieszczonych w prasie kobiecej”
  • zabawa strategiczna : „Kara śmierci – między historią a etyką” i „Ludobójstwo jako zjawisko regresu kulturowego w dwudziestowiecznej Europie”
  • symulacja decyzyjna – „Atrakcyjność turystyczna Roztocza Zachodniego” i „Aspekty kultury młodzieźowej w Unii Europejskiej. Cele i zadania”
  • zabawa strategiczna – „Nazwiska mieszkańców Gniezna” oraz „Buddyjski ośrodek medytacyjny Diamentowej Drogi w Poznaniu jako przykład polskiej fascynacji religiami Dalekiego Wschodu”
  • symulacja zespołowa : „Stosunek społeczeństwa katalońskiego do kwestii uzyskania niepodległosci przez Katalonię” oraz „Działania promocyjne kształtujące wizerunek miasta na przykładzie Gniezna”