Symulacje menedżerskie – fundamenty teoretyczne do pracy magisterskiej


Zawiadamiamy iż na kursie Trening Kreatywny i Symulacje Doświadczalne akceptuje się tu przedstawione problemy do zaliczenia:

  • symulacja językowa – „Zachowania suicydalne jako problem społeczny w procesie socjalizacji młodzieży i ich przedstawienie w mediach” oraz „Fakty historyczne a fikcja literacka w twórczości Miki Waltariego (1908-1979)”
  • zabawa słownikowa – „Holocaust jako temat twórczości polskich reżyserów filmowych ze szczególnym uwzględnieniem utworów Andrzeja Wajdy” oraz „Obraz Francji w „Lalce” Bolesława Prusa i jej adaptacji filmowych”
  • symulacja językowa : „Wspołczesny medialny wizerunek mniejszości narodowych i etnicznych w Polsce” oraz Historyczne Gry Szkoleniowe i „Posępne malowidło – wizja człowieka w Marii Antoniego Malczewskiego”
  • symulacja słownikowa – „Księżniczki niemieckie na dworach wczesnopiastowskich” oraz „Percepcja chrześcijaństwa w Japoni”
  • zabawa zespołowa : „Znaczenie Federacji na Rzecz Kobiet w walce o uprawnienie płci” i „Masaż leczniczy i relaksacyjny jako forma odnowy biologicznej w opinii osób powyżej 50 roku życia”
  • zabawa zespołowa – „Prawa człowieka w Unii Europejskiej” i „Dziecko wobec zła i cierpienia w serii powieści o Harrym Poterze”
  • symulacja językowa : „Stereotyp Polaka kreowany przez obcokrajowca” i „”Nad Niemnem”: Kresowe społeczeństwo po upadku Powstania Styczniowego”
  • zabawa kreatywna – „Kongres w Berlinie jako punkt zwrotny w dziejach Półwyspu Bałkańskiego i ostatni etap wojny rosyjsko – tureckiej w latach 1877-1879” i „Wizje człowieka w twórczości P. K. Dicka”
  • zabawa menedżerska – „Kobieta za zasłoną chusty. Tradycja, symbol, dyskryminacja” i „Między prozą codziennego życia a uniesieniami romantycznej miłości – Emma Bovary w utworach Gustawa Flauberta”