Potwierdzamy iż na kursie Edukacja Innowacyjna i Symulacje Doświadczalne zezwala się na tu przedstawione publikacje do egzaminu:
zabawa strategiczna : „Detektyw głównym bohaterem powieści kryminalnej” oraz „Wykorzystanie faktów w autokreacji polityka”
zabawa biznesowa : „Tabu narodzin i śmierci w powieści „Frankenstein” czyli nowożytny Prometeusz Mary Wollstonecraft Shelly” i „Posępne malowidło – wizja człowieka w Marii Antoniego Malczewskiego”
gra menedżerska : „Romantyzm i „przeklęte pytania” (na danych źródłowych z utworów G. G. Byrona i A. Malczewskiego).” i Literackie Gry Menedżerskie i „Zbrodnia i śledztwo w dreszczowcach Thomasa Harrisa”
gra edukacyjna – „Seksualizm w reklamie – odzwierciedlenie czy kreacja wartości kulturowych” oraz „”Ziemia Obiecana” powieść Władysława Stanisława Reymonta i ekranizacji Andrzeja Wajdy”
gra językowa : „Budowanie wizerunku firmy na przykladzie firmy Paroc” oraz „”Rękopis znaleziony w Saragossie: Wojciecha Hasa adaptacja powieści Jana Potockiego”
symulacja kreatywna : „Wykrywanie i lokalizacja przestrzenna śladów – systemy optoelektroniczne w pracy kryminalistycznej” oraz „Ewolucja mechanizmów propagandy w środkach komunikacji masowej”
gra decyzyjna – „Chatakterystyka w utworach fantasy autorstwa Johna Ronalda Reueal Tolkiena” i „Postać Jadwigi Śląskiej w religijności i kulturze polskiej”
zabawa menedżerska : „Leśmianowski byt i niebyt: kontekst myśli filozoficznych XIX i XX w. (F. W. J. Schelling, W. Sołowjow, T. De Chardin, A schweitzer, M McLuhan)” i „Kreowanie wizerunku polityka na przykładzie Facebooca”
symulacja lingwistyczna – „Laserowo-plazmowe źródło miękkiego promieniowania rentgenowskiego i skrajnego nadfioletu o regulowanym zakresie emisji ” oraz „Mechanizmy wpływu reklamy na zachowanie konsumenta na przykładzie reklam skierowanych do mężczyzn”