ZADANIE NR 1: wymyślić ćwiczenie zespołowe dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na fundamencie analizy fragmentów z jednego z następujących filmów:
Fighter; David O. Russell
Lemoniadowy Joe; Oldřich Lipský, Niedźwiadek; Jean-Jacques Annaud
Szklana pułapka 2; Renny Harlin
Odwet; F. Gary Gray, Parę osób, mały czas; Andrzej Barański
Prestiż; Christopher Nolan
Wsi moja sielska, anielska ; Jiří Menzel, Kaleka; David Lynch
Folwark zwierzęcy ; John Halas, Joy Batchelor, Ich noce; Frank Capra
Pola śmierci; Roland Joffé
Być człowiekiem; Bill Forsyth, Rytmy nocy; Whit Stillman
Godziny; Stephen Daldry
Ja, Irena i Ja; Peter Farrelly, Bobby Farrelly
ZADANIE NR 3: przygotować artystyczną zabawę team building na podstawie tekstu do jednego z poniższych przebojów:
String Driven Thing, The Machine That Cried, Tom Robinson Band, Power in the Darkness
Therapy?, Infernal Love, Klaus Mitffoch, Jezu jak się cieszę, AC/DC, Whole Lotta Rosie
Cocker, Joe, With A Little Help From My Friends, Arzachel, Arzachel, Sting, …Nothing Like The Sun
Lady Pank, To jest tylko rock and roll
ZADANIE NR 3: – Kwestia jasnego spisywania profesjonalnych informacji. Opracować trafną do grupy uczniów podstawówki procedurę użytkowania jednej zznajdujących się na naszej liście medykamentów:
146.1, Leki stosowane w chorobach kości – bisfosfoniany doustne – kwas klodronowy
164.0, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – topiramat
14.1, Hormony trzuski – insuliny ludzkie i analogi insulin ludzkich
163.1, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – lamotrygina – stałe postacie farmaceutyczne
44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
42.0, Antagoniści wapnia – pochidne fenyloalkiloaminy – werapamil
204.0, Inne leki doustne stosowane w obturacyjnych chorobach dróg oddechowych – antagoniści receptorów leukotrienowych