Opcjonalne materiały – wykładowcy i instruktorzy – specjalizacja zajęcia integracyjne


ZADANIE NR 1: wymyślić ćwiczenie zespołowe dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na fundamencie analizy fragmentów z jednego z następujących filmów:

  • Fighter; David O. Russell
  • Lemoniadowy Joe; Oldřich Lipský, Niedźwiadek; Jean-Jacques Annaud
  • Szklana pułapka 2; Renny Harlin
  • Odwet; F. Gary Gray, Parę osób, mały czas; Andrzej Barański
  • Prestiż; Christopher Nolan
  • Wsi moja sielska, anielska ; Jiří Menzel, Kaleka; David Lynch
  • Folwark zwierzęcy ; John Halas, Joy Batchelor, Ich noce; Frank Capra
  • Pola śmierci; Roland Joffé
  • Być człowiekiem; Bill Forsyth, Rytmy nocy; Whit Stillman
  • Godziny; Stephen Daldry
  • Ja, Irena i Ja; Peter Farrelly, Bobby Farrelly

    ZADANIE NR 3: przygotować artystyczną zabawę team building na podstawie tekstu do jednego z poniższych przebojów:
  • String Driven Thing, The Machine That Cried, Tom Robinson Band, Power in the Darkness
  • Therapy?, Infernal Love, Klaus Mitffoch, Jezu jak się cieszę, AC/DC, Whole Lotta Rosie
  • Cocker, Joe, With A Little Help From My Friends, Arzachel, Arzachel, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Lady Pank, To jest tylko rock and roll

    ZADANIE NR 3: – Kwestia jasnego spisywania profesjonalnych informacji. Opracować trafną do grupy uczniów podstawówki procedurę użytkowania jednej zznajdujących się na naszej liście medykamentów:

  • 146.1, Leki stosowane w chorobach kości – bisfosfoniany doustne – kwas klodronowy
  • 164.0, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – topiramat
  • 14.1, Hormony trzuski – insuliny ludzkie i analogi insulin ludzkich
  • 163.1, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – lamotrygina – stałe postacie farmaceutyczne
  • 44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
  • 42.0, Antagoniści wapnia – pochidne fenyloalkiloaminy – werapamil
  • 204.0, Inne leki doustne stosowane w obturacyjnych chorobach dróg oddechowych – antagoniści receptorów leukotrienowych